کد خبر: ۸۴۹۴۹۲
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

فیلم| ۷ سرنشین پراید در کبودرآهنگ جان باختند

 رییس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد سواری پراید با اسکانیا در فاصله یک کیلومتری جاده کبودرآهنگ - خان آباد منجر به مرگ هفت سرنشین پراید شد.
فیلم| ۷ سرنشین پراید در کبودرآهنگ جان باختند
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی فکری افزود: در این سانحه که عصر امروز رخ داد به علت شدت بالای تصادف همه سرنشینان سواری پراید شامل چهار کودک ۲، ۶، ۱۲ و ۱۶ ساله و سه بزرگسال جان خود را از دست دادند. بررسی‌های اولیه گویای این است که انحراف به چپ پراید منجر به برخورد پهلوی سمت راست خودرو با اسکانیا شده است با این وجود بررسی دقیق پلیس ادامه دارد.

سرهنگ فکری بیان کرد: محور کبودرآهنگ- خان آباد یک مسیر فرعی مسطح، دو طرفه با عرض هفت متر است با این وجود از محور‌های حادثه خیز استان نیست.عید غدیر سال گذشته چهار نفر در سانحه جاده‌ای مسیر غارعلیصدر جان باختند بنابراین امسال توان پلیس برای پیشگیری از بروز سانحه در سه محور غارعلیصدر. قهاوند و آورزمان ملایر معطوف شد.

سرهنگ فکری گفت: این سانحه فوتی در یک محور فرعی رخ داده که با توجه به وجود بیش از سه هزار کیلومتر راه فرعی در همدان، نمی‌توان همه این مسیر‌ها را کنترل کرد بنابراین توجه به توصیه‌های پلیس و پرهیز از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین